Księgarnia , księgarnia internetowa


Panel Logowania

e-mail:
hasło:
logowanie
O Rosji
Pęknięte miasto Biesłan
Londyn Nowych Ruskich Od Berezowskiego do Deripaski
Podstęp O szpiegach kłamstwach i o tym jak Rosja kiwa Zachód
Sceny z życia rosyjskich milionerów
Imperium zła Reaktywacja
10% rabatu

na podręczniki językowe!

Aha! Neu 2A podr.z ćw./CD gratis/kurs podstawowy
Super Sparks 1 CB PL /DVD gratis/
Oxford Matura Trainer p.podst.Nowa Matura 2015
Today! 2 Zeszyt ćwiczeń /CD gratis/
Wysyłka do Paczkomatów

                                               
  tylko 9,50zł!


eKsiegarnia na Facebooku eKsiegarnia - opinie o sklepie na Opineo.pl

Wyszukiwarka

 

Bestsellery



Tajemnice przyrody 4/2 z.ćw.

Tajemnice przyrody 4/2 z.ćw.


Golanko J.



nasza cena: 17.50 zł

(czas realizacji: ok dni)


BOX Nasze Razem w szkole 2

BOX Nasze Razem w szkole 2



cena rynkowa: 301.60 zł

nasza cena: 271.44 zł

(czas realizacji: ok dni)


Wczoraj i dziś 4 Historia zeszyt ucznia SP

Wczoraj i dziś 4 Historia zeszyt ucznia SP


Maćkowski T.



nasza cena: 18.00 zł

(czas realizacji: ok dni)


Historia Wczoraj i dziś 6 podr.

Historia Wczoraj i dziś 6 podr.


Wojciechowski G.



nasza cena: 30.50 zł

(czas realizacji: ok dni)


więcej bestsellerów »

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowanie - karta pozycji




cena rynkowa: 69.90 zł
nasza cena: 59.42 zł
(czas realizacji: 1-5 dni)

Do koszyka       
Darmowa wysyłkaEkonomia i zarządzanie » Marketing

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowanie

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
Wydawnictwo: Polskie Wyd.Ekonomiczne
Rok wydania: 2011
Nr wydania: 1
Stron: 298
EAN/ISBN: 9788320819571

TAGI: Podręczniki akademickie. Skrypty, Marketing. Badania marketingowe



OCENY CZYTELNIKÓW
Nie oddano jeszcze żadnego głosu.


RECENZJE CZYTELNIKÓW Napisz recenzję!
Nie ma jeszcze żadnych recenzji.

[ Poleć znajomym Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowanie, Garbarski L. ]

INNE KSIĄŻKI TEGO AUTORA:

Marketing Koncepcja skutecznych działań
  Marketing Koncepcja skutecznych działań
cena 59.42 zł

OSOBY ZAINTERESOWANE POZYCJĄ "Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowanie" PRZEGLĄDAŁY RÓWNIEŻ:

Reklama Zarys problematyki
  Reklama Zarys problematyki
cena 38.25 zł
Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji
  Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji
cena 33.15 zł
Sztuka rynkologii
  Sztuka rynkologii
cena 33.91 zł
 
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach,
zapisz się na listę.
imię: e-mail: dopisz mnie
O nas | Nowości | Bestsellery | Jak szukać | Jak zamawiać | Jak płacić | Regulamin zakupów
Koszty przesyłki | Pomoc | Kontakt | Polityka prywatności i bezpieczeństwo transakcji
opracowanie: prekursor, grafika: myrepublic