Główna Księgarnia Naukowa na Facebook Główna Księgarnia Naukowa na Instagriamie
18 lipca 2018 roku
Strona główna / Regulamin zamawiania

Regulamin zamawiania

1. Księgarnia internetowa prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.gkn.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie (+48 12) 422 37 17, (+48 12) 422 90 57.
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informacje o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych za zaliczeniem pocztowym - już z chwilą złożenia zamówienia
b) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty.
3. Do każdego zakupu wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT zgodnie z danymi podanymi w zamówieniu. Na paragonie będzie tytuł książki oraz kwota powiększona o koszty wysyłki. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu lub faktury.
Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie
(+48 12) 422 37 17, (+48 12) 422 90 57, lub e-mailem pod adresem biuro@eksiegarnia.pl.
Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie www.gkn.pl bądź wprowadzania w nich zmian.
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

5. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

6. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy
Przesyłki dostarcza:

Poczta Polska - paczka biznesowa, czas dostawy 1-2 dni
UPS - przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy

7. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- za zaliczeniem pocztowym: należność pobiera listonosz lub kurier
- płatność gotówką lub kartą w kasie księgarni


8. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien przynieść lub odesłać go przesyłką pocztową pod adres księgarni:
Główna Księgarnia Naukowa Wojciech Satoła Spółka Jawna, ul.Podwale 6, 31-118 Kraków
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę lub formularz zwrotu).
Księgarnia nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Książki wadliwe (puste strony, niewłaściwa kolejność stron, uszkodzenia mechaniczne) wymieniamy natychmiast po zgłoszeniu na pełnowartościowe egzemplarze, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), księgarnia zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w księgarni towary do wyboru.

9. Zwroty

Zwrot zakupionego towaru (oprócz podręczników do języków obcych dla nauczycieli oraz osobnych komponentów do nauki języków obcych - dvd, cd, kaset) w idealnym stanie, z paragonem i oryginalną metką bez podania przyczyny jest możliwy w ciągu 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru zgodnie z Rozdziałem 2, Art. 7 punktem pierwszym ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z dnia 31 marca 2000r.).

10. Zamówione książki są rezerwowane przez 14 dni od daty złożenia zamówienia.

Regulamin Aplikacji Lojalnościowej

Regulamin korzystania z Aplikacji Lojalnościowej GKN na smartfony z systemem Android

  1. Aplikację można pobrać w Sklepie Google Play wpisując jej nazwę: GKN.

  2. Właścicielem Aplikacji GKN jest Główna Księgarnia Naukowa w Krakowie, przy ul. Podwale 6. www.gkn.pl

  3. Każdy Klient, który pobrał Aplikację GKN może skorzystać z 20% zniżki na wszystkie książki z działu Literatury w obu księgarniach Głównej Księgarni Naukowej przy ul. Podwale 6 w Krakowie.

  4. Celem Aplikacji Lojalnościowej GKN jest umożliwienie Klientom przystąpienia do programu lojalnościowego i zbierania punktów za dokonane w księgarniach zakupy.

  5. Po zainstalowaniu aplikacji, należy wygenerować unikalny Kod Kreskowy (Kod Kreskowy/Wygeneruj Kod Kreskowy).

  6. Wygenerowany Kod Kreskowy należy każdorazowo okazać Kasjerowi w kasie księgarni podczas dokonywania zakupów.

  7. Okazany Kod Kreskowy zostanie zeskanowany przez Kasjera i Punkty za dokonane zakupy zostaną dopisane przez Kasjera do konta klienta.

  8. Punkty są naliczane w relacji 1 zł = 1 pkt.

  9. Kasjer może dodać Punkty do Aplikacji GKN za wszystkie zakupy dokonane w księgarni z wyłączeniem zakupów na artykuły papiernicze oraz książki z działu Literatury, na które obowiązuje specjalny rabat z tytułu pobrania Aplikacji GKN. Punkty za zakup książek w aktualnych promocjach będą dodawane do Aplikacji.

  10. Punty w czasie rzeczywistym wyświetlą się Klientowi w zakładce Zakupy w aplikacji.

  11. W zakładce Zakupy wyświetlane są wszystkie operacje dokonane na Koncie Klienta: dodawanie i odejmowanie Punktów.

  12. Po osiągnięciu progu rabatowego 200 Punktów klient może odebrać Kubek Ceramiczny GKN, kasując tym samym uzbierane Punkty. Klient może też nie kasować Punktów i zbierać je do przekroczenia kolejnego progu rabatowego.

  13. Po osiągnięciu progu rabatowego 400 Punktów klient może odebrać Torbę Bawełnianą GKN, kasując tym samym uzbierane Punkty. Klient może też nie kasować Punktów i zbierać je do przekroczenia kolejnego progu rabatowego.

  14. Po osiągnięciu progu rabatowego 500 Punktów klient może odebrać Bon rabatowy o wartości 25 zł (ważny 30 dni od daty wydania) lub Stały Rabat wysokości 5% na okres 2 lat, kasując tym samym uzbierane Punkty. Klient może też nie kasować Punktów i zbierać je do przekroczenia kolejnego progu rabatowego.

  15. Po osiągnięciu progu rabatowego 1000 Punktów klient może odebrać Bon rabatowy o wartości 100 zł (ważny 30 dni od daty wydania) lub Stały Rabat wysokości 10% na okres 2 lat, kasując tym samym uzbierane Punkty. Klient może też nie kasować Punktów i zbierać je do przekroczenia kolejnego progu rabatowego.

  16. Bony rabatowe można wykorzystać w księgarniach GKN w okresie 30 dni od daty wydania zakupując książki. Bon nie podlega w całości wymianie na towar i nie jest możliwa jego wymiana na gotówkę lub wydanie reszty. W razie, gdy zakup przekroczy wartość bonu, należy dopłacić różnicę.

  17. Klient, który wybierze opcję odbioru Bonu Rabatowego musi podpisać odbiór bonu, podając dane osobowe umożliwiające weryfikację na potrzeby księgowe.

  18. Stały Rabat w wysokości 5% lub 10% nie łączy się z innymi promocjami i dotyczy tylko zakupu książek w cenach detalicznych.